12. juli 2009

Om mig..

Hvad er du afhæng af at shoppe?
- Sko af alle afstøbninger, og bare tøj i det hele taget.
Hvad er dit bedste køb nogensinde?
- Ved det ikke helt, syntes jeg har mange, med der er ikke et bestemt jeg kan kalde det bedste nogensinde.
Hvad er dit seneste køb?
- En nude lang top, og knæ strømper i sorte og et kamera.
Hvor mange penge bruger di på tøj om måneden?
- Meget forskelligt, kommer anet på hvor mange penge der er, og om man finder noget eller ikke.
Har du en ynglings designer?
- Uhh det skifter meget, men det kunne godt være
Hvem vil du helse bytte garderobe med?
- Carrie Bradshaw, eller Mary-kate og Ashley Olsen
Hvilket stykke tøj har du haft længst?
- Jeans som jeg fik af min x-Forlovede Michael for tre og et halv år siden.
Hvad er dit værste fejlkøb?
- Nogle grå stiletter som jeg bare skulle eje, har haft dem på en gang, og nu 4 år senere ligger de bare under sengen
Hvad vil du aldrig gå med?
- Shorts, mine ben er bare på ingen måde skabt til shorts.
Har du et stylingtip?
- Vær dig selv altid, og ha det sjovt med dit tøj. Våg ikke op en dag og have fortrudt at du ikke bare gjorde det og var ligeglad med hvad andre tænker.
Hvilken make-up produkt køber du igen og igen?
- Body shop, har en fundation som jeg altid vil købe, men ellers er det meget forskelligt.
Har du et godt stylingtip?
- Pas på dig selv, og nyd dit liv.
Har du et ”sikkert sæt”, altså noget du føler dig godt tilpas i?
- Sorte cowboy leggiens, og en oversize T-shirt.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar