2. juli 2009

Savn

Føler mig ikke som mig mere, efter mig og min forlovede er gået fra hinanden. Det er så hårdt, føler mig så tom, er også derfor jeg ikke har blogget og været på stylegallery i noget tid. Er ikke fordi lysten til at dresse sig op er særlig stor, og hvis jeg gjorde det har jeg ikke længere et kamera, fordi det var min kærestes, så skal ha skaffet mig et nyt før jeg kan lægge nyt ind på StyleGallery.
Er så fortvivlet, savner han så meget og vil jeg altid gøre ligesom jeg altid vil elske ham, troede det altid ville være os, var forlovet i 2 år og 8 mdr. og havde været sammen i næsten 4 år, så er et stort slag, og er ikke noget jeg lige vil komme over. Savner ham bare hele tide.

Håber vi finder sammn igen.. Han er mit livs kærlighed.


- Min Mission er at få han tilbage men hvordan?? vil gøre alt.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar