4. juli 2009

Sommerens Indspiration










Det vil jeg bruge som min inspiration her til sommer, og i min mission: get my man back. Det skal være noget fin, sexet og samtidigt afslappet. Så det er en overraskelse, hver gang han ser mig skal han tænke warw.
Det skal jo samtidig være noget der er til at holde ud i denne varme, som sommeren har bragt os i år. Efter som vi har været sammen så længe, ved jeg jo hvad han kan li at se mig i, så man skulle jo tro det ville være en simpel sag, men det er så svært, var ude at shoppe i går og normalt kan jeg finde 100 ting, men i går fandt jeg faktisk ikke rigtigt noget.




Dette ville være til en tur på cafe, men vennerne, eller min mission. Luftige, farverige og mønstrede kjoler, feminint og sødt, og en stor forskel fra alt det sorte jeg normalt bruger.


Shopping, eller en tur ude at spise, så jeg kan få brugt min fantastiske blazer fra zara.
Noget let og fint med glimmer eller perler, gerne i lyse farver. Til når vi skal i biffen på lørdag. Kan tage sorte bukser på hvis det ikke er så varmt, eller nogle fine leggiens hvis det passer bedre den dag. Og så nogle høje stiletter, så jeg er oppe i hans højde.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar