11. august 2009

Ikea, skal flytte hjem til mig





Barbord + stol, vil jeg bruge som skrivebord og stol. Er vild med det sorte og hvid, som også ses i min nuværende lejlighed. Vælger gerne en bestemt farve til at sætte sammen med det sorte og hvide så det ikke bliver alt for kedeligt. I min lejlighed bruger jeg lige nu sort, hvid og rød i stuen, og grønne og brune farver i soveværelset. Har malet nogle lilla billeder med grønne træt på som er mit udgangspunkt til den nye lejlighed. Lampen er super flot syntes jeg, og skulpturel. Jeg skal have nogle opbevaringsskabe til at hænge på vægen i hvis højglans og der ville denne lampe bare være perfekt. Har bestemt brug for opbevaring hvor jeg kan genne mine skole bøger og mapper, for syntes hurtigt at det ser utrolig rodet ud hvis det står fremme.


Ingen kommentarer:

Send en kommentar