6. august 2009

YEAR betty...

Jeg elsker bare Ugly betty. Hun har sådan en fantastisk personlighed, og mikser og matcher uden grænser, og jeg syntes hun ser fantastisk ud i det hver gang jeg ser serien.





Jeg har altid været ligeglad men hvad andre tænker om mit tøj, og hvordan jag har sat det sammen, så længe jeg selv kan lide det, (det er vel det vigtigste). Men det sidste år eller halvandet er det blevet lidt anderledes, jeg er blevet mere voksen og elsker bare mode, har tænkt mig at blive ved med at være mig og ikke tænke på hvad andre tænker og så bare gøre det. Hvis jeg elsker noget fra ældre sasoner så bruger jeg det, og er ikke bange for at folk syntes jeg ser dum ud, eller at de ikke forstår mine tøj-valg, i horsens kommer tøjet og tendenserne ikke så hurtigt som de gør i de større byer, derfor elsker jeg at shoppe i de store danske byen og bare kigge hvad for nogte tøj de har på og hvordan de har det på.. Har tænkt mig at begynde at lægge mine look fra stylegallery.com her ind, ville bare ønske jeg havde et bedre kamera.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar