30. september 2009

Ingen internet

Åhhh God..
Jeg har ikke haft net i en uge nu, og vil bare lige hilse og sige at det både har været hårdt og kedeligt ikke at ha net. Så jeg er åbenbart mere afhæng af det ind jeg lige havde troet.
Bare det ikke at kunne læse blogs, og skrive, tjekke mail osv. Men nu er det heldigvis tilbage.

Håber jeg kan få laver et indlæg om mine køb den sidste uges tid, men skal desværre lige ha ordnet lidt lektier (engelsk) øv øv, og så får jeg så Michael på besøg.

Jeg var til syn på min kommende lejlighed i morges, det var godt nok, får skiftet gulv i gangen og de laver gulvet på badeværelset, så er bare lækkert, og det er da lige kommet nyt komfur (:
Jeg er den første der kommer til at bruge det, lækkert..

I høre fra mig senere, fortsat go’ Onsdag..

Ingen kommentarer:

Send en kommentar