23. september 2009

Ny lejlighed Snart.

Uhh det er længe siden jeg har blogget, grunden er simpelthen at jeg og min kæreste gennem 4 år gik fra hinanden i sommerferien, så har ledt efter et nyt sted a bo, da jeg ikke længere har råd til at bo i lejligheden, fordi jeg nu studere. Startede med at studere fordi at Michael på det tidspunkt næsten var udlært, så vi havde råd til det.

Men lykken vendte i lørdags, så efter 3 måneders jagt, skete det endeligt. Jag har fået en lille lejlighed i det område jeg rigtig gerne ville bo i, det er tæt på skolen og byen, og der er ikke langt til billige handle muligheder.
Det er en 1-værelses med stor køkken, så jeg kan have min store spisebord med, så jeg kan invitere venner til middag.
Som jeg tidligere har nævnt vil jeg holde mig til farve tema i sort/hvid og lilla.
Jeg har et stor sort sofa, og sort malede møbler, og så hvid spiseborg og osv.

Så nu er det tid til at gå på jagt efter lilla ting, vil lave en skillevæg i lilla stof/gardiner som skal gå fra loft til gå, for at skærme af ind til min seng.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar