20. oktober 2009

Uhhhh...

Lige nu sidder jeg i en sofa (uden betræk), mellem papkasse tårne, og uden lys. Jeg er flyttet ind i min lejlighed i fredags, men har og skulle sætte den gamle i stand, da den skal afleveres i morgen. Det har været en utrolig hård weekend, og starten på ugen har været værre da skolen, også skulle passes. Uhh… Jeg er godt nok træt i kroppen, men nu er det heldig vis det sjove jeg går i møde, udpakning og indretning.

Har da nået lidt i den nye lejlighed, har fået lavet mit skrive hjørne og sat lidt ting på væggene. Skal nok få sat lidt billeder ind på et tidspunkt, når der ikke er papkasser i morgen.

Men er ked af de meget stille dage/uger. Håber det bliver bedre, nu når jeg får pakket det meste ud.

Har dog i al min travlhed, haft tid til lidt shopping, liggeder billeder ind senere.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar