12. januar 2010

Hverdage er ikke så sjove, altid..

Jeg har været meget syg de sidste par måneder, og har skyldes at jeg lider at migræne andfald, også derfor jeg ikke altid blogger, da det ikke er så sjovt at sidde foran en pc.
Men var til læge igår men mig ryg, som jag har haft ondt i i ca, 5 år. Og tænk en gang, at efter 5 år har de fundet ud af at jeg har en skæv ryg.. Hvorfor tog det lige så længe at finde ud af, når man tænker på at jeg var inde ved min læge i ca 5 min og at han kunne fortælle mig hvad det er osv.
Så nu skal jeg begynde på genoptræning og bliver forhåbenlig på et tidspunkt i det nye år fri for alle mine rygsmerter, så jeg kun skal bøvle med migrænen, som i sig selv er nok..
Min mor har strikket dette fine bløde halstørklæde til mig..
Mine dyr kan godt lide at putte i det, da det er så blød :)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar