14. januar 2010

Så Svært..

Halskæden fra x'en. bælte fra H&M
Kjole, cardigan fra Vila.


I dag har jeg været til et fordrag med en ældre fransk dame, som under anden verdenskrig sad i Auswitz. Det er noget af det mest fantastiske jeg længe har oplevet. Jeg elsker jo at læse og lære om anden verdenskrig og ved en del, men at få det fortalt af en der har oplevet det er noget hel særligt.

Alt dette idag har fået mig til at tænke over mit liv hvad jeg vil osv. Siden mig og min x-forlovede gik fra hinanden har jeg haft svært ved hele, og har ikke haft meget overskud. Da ham og jeg stadig ses meget, og måske "kærster" lidt er det desværre ikke det vi er, selvom jeg stadig håber. Og det i dag har kun gjordt lysten større til at være sammen med ham, er ikke interesseret i andre, har prøvet det med at snakke med andre fyre, men han er i mit hjerte og hovedet hele tiden. Og kærligheden er stor, ved bare ikke helt hvad jeg skal gøre.. Mangler et mirakel.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar