24. juli 2010

SommerFerie.

Onsdag
Vi var i Giveskud Zoo og kigge dyr, ville lige vise jeg billed fordi Jeg syntes det er sjovt. Den lille figur er med i tegnefilmen Mumie troldene, hun er skyld i min kælenavn (lille My) men hedder nemlig My og er rigtig træls ;)

Torsdag
startede dagen med at køre til Horsens (min lige fraflyttede by) for at kigge lidt og spise frokost. Købte en stor lærred da jeg skal male et billed til soveværelset, det begyndte jeg på da vi kom hjem for der regnede det nemlig. Er langt fra færdig men har heldigvis noget ferie i nu :)


Fredag
Startede med at hoppe på et tog til Århus, for at shoppe fandt da lidt der oppe men det var ikke så nemt som det plejer, men man må jo også gerne ha penge med hjem igen.

Friis og co taske, som jeg vil bruge som skoletaske.

Top/kjole fra Topshop

Denim skjorte fra Gina T, har længe gerne ville ha en men har ikke
kunde finde en i rigtig farve her hjemme.

Hygge bluse fra Gina T.

Fik en mindre make over hos MAC, det vil sige jeg fik bare en anden øjnskygge på, købte dog kun denne ene, solvom der var en masse jeg gerne ville ha.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar