28. august 2010

Open by Night

Igår fik i lige hurtig et dagens, men ventede lige med de her ting til nu. Har været syg nogle dagen med feber, så var først tilbage i skole igår, der efter arbejde og så skulle jeg besøge mine bedsteforældre, fordi kæresten skulle måle vinduer op. Derefter til vejle, handle, lave lækker mad og så fandt jeg ud af at der var open by night i Vejle, og har ikke været til sådan noget i mange år. Så vi bestemte os for at gå en tur igennem byen og lytte til lidt musik, men var ikke meningen jeg skulle shoppe for troede der var alt fro mange mennesker. men da min kom ned til Gina t, var der næsten igen, så gik der ind og fik prøvet de ting jeg har gået og kigget på. Der efter i H&M fordi der var heller ik så mange. På vej hjem gik vi ind i centeret, og fandt disse fantastiske sko, men det var ikke i min størrelse, og nr mindre var optaget af en anden pige. Hun rande rundt i dem i 10 min øv hvor var det forfærdelig for ville bare prøve dem. men pludselige stillede hun dem, Og et mirakkel kunne passe dem. Har ikke haft et par sko i den størrelse i flere år. men de passer. Har endda gået i den her hjemme lidt idag og de er helt rigtige i størrelse. Love Them. kommer til at bruge dem mega meget. De er vildt behagelige.
Købte denne kappe i H&M, havde kigget på den i Tirsdags.
Vil style den med strik og et brun bælte.
Brun drapet nederdel fra Gina T, Sat vildt meget ned.
"Læder" nederdel fra Gina T.

2 kommentarer:

  1. Uh, læder nederdelen fra Gina T har jeg også selv overvejet meget. Og tak fordi du linker til min blog - jeg har netop også puttet dit link på min linkliste :)

    God weekend!

    SvarSlet
  2. Syntes den er vild flot, Var bange for den ikke sad pæn men gjorde den heldigvis.

    Mange tak.

    Go' Weekend

    SvarSlet