1. maj 2011

I Går.










Dress- Gina T, Neckles- Gina T, Shoes- Bianco.


Mig og kæresten var i Århus i går og shoppe, det var så hyggeligt, og dejligt at det var så godt vejr. Jeg fik ikke købt så meget, men fik købt de tre overstående ting. en t-shirt i den orange farve jeg er blevet vild med her den seneste tid. Og en sort nederdel mere til samlingen, Begge ting er fra Monki. Den blå kjole er fra Gina T, er så vild men den blå. Det første billed der det jeg havde på i går, Kjolen er ny, ville enlig have ventet med at bruge den, til en konfirmation jeg skal til, men tænkte det nok ikke var en go ide med hvid. Selvom det er en dreng der skal konfirmeres Så fik den brugt i går, og er rigtig glad for den, det er rart med ærmerne, da jeg fredag blev lidt stigt på armen, så den var hel pink.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar