1. juni 2011

Yestedays Look.









Skirt- H&M, Shirt-Monki.


Jeg nåede ikke at lægge de her billeder ind i går, så i får dem idag. Var nede i byen for at bytte den der kjole fra H&M som der var huld i, de havde den heldigvis i samme farve og i min størrelse i den H&M der ligger tættest på hvor jeg bor, lækkert så blev jeg fri for at gå ned i den anden ende af byen. I dag tror jeg den skal stå på oprydning af mit tøj, og udsmidning. Fordi jeg får Walk-in når vi flytter til Herning. Jubii, men det vil sige at jeg ikke kan genne mig rod bag låger, så skal have funder ud af hvad der ikke behøver at komme med der op. Vores nye lejlighed i Herning, er er 3 værelset, lækker lækker en. Soveværelset har et lille sjove indhak, det er der da der er bygget større badeværelse, og der her de tage en del at soveværelset, og dette gør at vi får et indhak, som ikke kan bruges til så meget, ud over Walk-in hvilket jeg er glad for. Hakket er ikke stor nok til skabe, vi ville spilde alt for meget plads ved det, så vi bygger noget selv, og så regner jeg med at sætte et fårhæng op mellem walk-in og resten af soveværelset, bare for ikke at sove i skabet.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar