22. juli 2011

Thursday look

Photobucket
Photobucket
Photobucket
Photobucket

Dress- Gina T, Cardigan- H&M.

Har brugt de sidste dage på at holde ferie og hygge med venner og familie. Onsdag var jeg sammen med min søde veninde, vi holdte en lille picnic, det var så hyggeligt og heldigvis var vejret godt hele dagen. Det er lidt trist at tænke på, at om 15 dage flytter jeg, og så er der altså en del længere når man skal se sin bedste veninde, øv altså. Men håber at jeg finder nogle søde piger på den nye skole. Jeg var i går i Odense sammen med min mor og far, for at hygge og se H.C. Andersens museum. Har været nede i byen i dag sammen med kæresten, han gav mig en fin blazer som jeg gerne ville have + at jeg fik købt en lille taske og et Nikon kamera. Glæder mig såå meget til at komme i gang med at bruge det.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar