4. oktober 2011

Monki Ønsker











Jeg har på det seneste været vildt fraværende fra bloggen, men har så travle med skolen og alt muligt andet. Vi (alle nye TEKO studerende) har bla. Lige været på røst sammen tur til Rønbjerg hvilket var rigtig sjovt. Den stod blandt andet på Laser teck og rappelling.
Men noget helt andet er at jeg er vild men Monki’s vare lige for tiden, der plejer ellers ikke at være meget jeg kan li, det er ikke helt min stil, men denne gang er der en del, har bare valgt at vise jer lidt af det jeg kan li. Mig og kæresten skal til Århus i efterårs ferien, og der skal jeg helt sikkert ind i Monki og kigge. Her i efterårs ferien kan mig og kæresten fejre vores 6 års dag, så derfor skal vi en masse hyggelige ting for at fejre os selv. Så derfor står den bla. På shopping i Århus. Da jeg blev student gav kæresten mig en shoppetur der til og den er ikke blevet til noget i nu, så det bliver altså i efterårsferien.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar