17. februar 2012

2012 Køb.


Billede overload, det ed jeg, men jeg ville gerne vise jeg mine 2012 køb, der er lidt flere ud over disse, men den ser i måske en anden gang. Jeg ved at det er enormt lange siden at jeg har lagt et dagens outfit ind, men det er simpelthen fordi at jeg ikke har haft tiden til at få taget nogen, og klokken er mange når kæresten kommer hjem og så er det ret mørkt. Og jeg har desværre ikke et godt sted i lejligheden hvor jag kan tage billeder selv, som jeg gjorde i den gamle lejlighed, jeg har prøvet lidt forskelligt, men der er ikke rigtig noget der er lykkes i nu. Men vil se om jeg ikke kan komme lidt i gang igen men både at blogge generelt, men også man dagens outfit.



Billede 1: Monki støvler, til 50 kr. på tilbud. //Billede 2: Støvler (de ny fra Nelly) 450 kr. //Billede 3: Armbånd fra H&M til 40 kr. tror jeg. //Billede 4: NYW eyeshadow base (ny fra Nelly) 150 kr. // Billede 5/6: Taske (ny fra Nelly) 40 kr. //Billede 7: Tørklæde fra Gina Tricot til 80 kr. // Billede 8:Tørklæde fra Gina Tricot til 100 kr. //Billede 9: Nederdel fra H&M til 80 kr. //Billede 10: T-shirt fra Gina Tricot til 80 kr. //Billede 11: Bluse fra Gina Tricot til 199 kr. // Billede 12: Vest fra Gina Tricot til 199 kr. //Billede 13: T-shirt-kjole fra Gina Tricot til 250 kr. // Billede 14: Skjorte fra Gina Tricot til 199 kr.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar