17. februar 2012

Pakke til mig.


For et par timer kom posten forbi med mine Nelly køb, dagens højdepunkt, efter som jeg ligger hjemme i sofaen og er syg. Nåå nok om det, jeg syntes godt nok det var hurtig levering, efter som jeg bestilte varerne tirsdag eftermiddag, jeg havde derfor ikke forventede at jeg ville få en pakke før i næste uge en gang, men det er bare fedt at det gik så hurtig. Og det bedste af det hele er at skoene passer i størrelsen, de er super lækkert. Tasken levede virkelig også op til mine forventninger, den er virkelig fin, så det er bestemt ikke sidste gang at jeg køber vare på Nelly.com. Jeg har lige siddet og øvet mig i at tegne tøj i Illustrator, det skulle jeg nemlig have haft i skolen i dag, jeg syntes stadig at det er mega svært, men håber at det bliver lettere med tiden, men jeg syntes dog at det er sjovere at tegne tegninger i hånden, det tager mig heller ikke så lang tid. Så jeg vil måske kaste mig ud i lidt hånd tegninger senere, da jeg skal være alene hele dagen, da min kæreste er i Vejle.
Jeg vil vise mine køb senere, skoene regner jeg med at skulle ha på til min søsters 18 års fødselsdag, sammen med en masse andre nye ting jeg har købt, jeg vil prøve at få vist jer den snarest, måske endda senere i dag.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar