9. februar 2012

Teko Projekt..







                             Beklager billed kvaliteten, men det er taget med min mobil.

Vi har i januar brugt en del tid på et projekt i skolen, som hed brand id. Vi skulle vælge et firma som ikke lavede tøj og så skulle vi designe tøj til dem, og lave en stand hvor vi så skulle "sælge" vore produkter til lærene. Vi valgte Fender, som laver guitar og forstærkere. Og ud fra det er vi så kommet frem til tre ting, vesten som jeg har vist her, er min ide, ihvertfal det meste af den, minus lynlåsene på ryggen som vi er kommet frem til i fællesskab i gruppen. og så er det gået fra flade nitter på skulderne til spikes, og så er der også kommet en lynlår i foran. Jeg syntes selv at resultatet er blevet rigtig godt.
Vi har i denne uge lavet vores første individuelle opgave, det var en opgave, hvor vi skulle lave en overdel ud fra en kunstværk, vi har valgt efter en tur på Heart, museet i Herning. Lige nu er vores ting udstillet på skolen, de næste to uger, men jeg skal nok vise mit produkt, når jeg får det hjem igen.

Go' Weekend til jer :)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar