1. marts 2012

H&M favoritter







I morgen tager Kæresten og mig et smut til Århus igen, det er faktisk kun to ugers tid siden vi sidst har været der, men jeg elsker at komme til Århus, bare at gå og hygge og shoppe selvfølgelig. Hver gang vi er i Århus, skal jeg i Gina Tricot, Monki, Weekday og H&M, jeg er selvfølgelig også inde i en masse andre butikker, men de 4 overstående er altså de bedste. H&M i Århus har alle de lækre vare som enten ikke kommer til Herning eller først kommer om et par uger. Gina Tricot har også bare et meget større udvalg i Århus end i Herning, og efter som Gina T er min favorit butik, kan det være lidt farligt at komme der ind, her på det sidste har jeg fået købt virkelig mange ting i Gina T, det er hel vild. Der er nogle ting i Vero Moda og Vila jeg gerne vil se på, som jeg har set inde i byen i dag, jeg havde selvfølgelig glemt min pung, men så er der jo bare flere penge til i morgen. I H&M skal jeg kigge på nogle af de overstående ting (den på billederne), især tasken er jeg helt vild med, syntes bare den er super super fed, og passer bare til masse forskellige looks.

1 kommentar:

  1. i adore everything! the necklace and polka dot dress are perfect! gorgeous romantic cardigan!
    http://mychoicesaremystyle.blogspot.com

    SvarSlet