4. marts 2012

Just in fra Århus.








Fredag var kæresten og jeg i Århus, jeg fik købt nogle fine ting. Jakken er fra Only, den er lige mig, jeg elsker læder jakker og nitter. Nederdelen er fra Monki, syntes den er virkelig fin, feminin men man stadig style den mere rå. "Vesten" er fra Gina T, jeg havde set den på nettet, men kunne ikke finde den i butikken, heldigvis overhørte ekspedienten mig og kæresten snakke om den, hun sagde den lige var kommet hjem, så hun hentede den på lageret til mig. Toppen er også fra Gina T, den har frynser i begge sider, syntes den er super fin.

Fandt nogle sko i Monki, som jeg blev halv forelsket i, købte dem dog ikke da jeg ikke kunne finde ud af om de er fine eller grimme, kender i det?

Published with Blogger-droid v2.0.4

Ingen kommentarer:

Send en kommentar