14. marts 2012

Kur?? Skal/skal ikke?

Summer looks

Hvis nu vejret var en del bedre ind det er nu, hvis solen var fremme og man kunne nå ude i shorts og korte kjoler, så ville jeg gerne have disse ting på, hvis altså jeg var 20 kg lettere.

Jeg prøver at tabe mig her inden mit bryllup, men jeg syntes virkelig det er svært, dels pga. at det meste at min vægt er kommet på, pga. medicin, så derfor er det også svært at tabe igen, da jeg stadig tager min medicin. Men der udover har jeg været meget syg på det sidste og det er lidt over 2 uger siden jeg har været nede i træningscenteret. Det er lidt irriterende, for jeg vil mere ind gerne tage mig, så jeg må altså til at arbejde hårdt på det. Jeg vil gerne sætte et mål for hvor meget jeg gerne vil tabe mig, men er bange for at blive for skuffet hvis jeg ikke kan holde mine mål. Men jeg kunne nu virkelig godt tænke mig at tabe 10 kg, jeg ved ikke om det er urealistisk, men det vil betyde en del for mig at blive gladere for mig selv, ikke fordi at jeg ikke er det men, det kunne være virkelig dejligt at være mere tilfreds med den måde man ser ud på, og at jeg på min bryllupsdag syntes at jeg ser virkelig godt ud.
Jeg er ikke en slankekurs person, det vil jeg aldrig kunne holde, det kender jeg nemlig mig selv godt nok til, derimod vil jeg prøve at lægge min livsstil om, jeg vil prøve a skære ned på de lækre ting, og spise mere sundt, det er jeg allerede begyndt på, men det kan blive meget bedre, der ud over skal jeg til at træne meget mere, så jeg håber at jeg snart får svar fra lægen på hvad det er jeg fejler, så jeg ikke skal bruge så meget tid på at være syg, for det er virkelig ved at være træls.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar