14. marts 2012

Wedding Dresses.

    
Wedding
Jeg har været i gang med at planlægge min kærestes og mit bryllup, siden han friede i oktober, det hele er næsten på plads, men det jeg tænker mest på er min brudekjole, jeg har en ide om hvilken stil det skal være, men har ikke prøvet eller ledt så meget efter en i nu. Da jeg, som nævnt stadig prøvet at tabe mig. Jeg er vild men "bløde" kjoler, kjoler der har et blødt og romantik look, og som ikke er for store og for vilde, jeg vil nemlig helst ikke ligne en flødeskums kage, hvis i ved hvad jeg mener. Oven over ser i 5 kjoler, som jeg har fundet på Polyvore, hvor jeg kiggede efter inspiration. Og jeg syntes at de alle er rigtig fine på hver deres måde, simple og meget smukke. Jeg har fået min svigermor til at hente kataloger i Lilly, da der ligger en i Vejle hvor de bor, der er nemlig ikke en her i Herning. Jeg har kigget i dem et par gange, men jeg er stadig meget i tvivl, det tror jeg at jeg vil være helt op til jeg får prøvet en masse kjoler, men der går lige lidt i nu. Så indtil videre nøjes jeg bare med at kigge på nettet.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar