17. april 2012

Detaljer fra Mit Hjem











Jeg elsker design og boligindretning, og derfor elsker jeg at have specielle og spændende ting i mit hjem, alle tingene er kommet til efter jeg er flyttet til Herning, billederne (billede 2), guldsmeden (billede 9) og zink lysestagerne (billede 3) er ret nye. Det er næsten alt sammen ting jeg faldt for med det samme, i pistolens løb kan man sætte et reagensglas, så der kan være en blomst i den. Den skal endelig hænge i bunden af håndtaget men, syntes den var finere når den hang så man kunne se den ordentlig. Metal bogstaverne (billede 5) er lavet er genbrugs metal. Mit sorte Skull, er en spare”gris”, og Fashion bogstaverne hænger i mit kontor.
De sidste to billeder, er af mine modeblade, de ligger alle sammen i mit kontor.


Billede 1: Pistolen er fra X-akt i Herning
Billede 2: Billederne er fra Ide Møbler
Billede 3: Zink lysestage tal fra X-akt i Herning
Billede 4: Krukkerne kan bla. Købes i Inspiration (min kæreste fik dem i fødselsdagsgave).
Billede 5: Metal bogstaver fra T.i.n.g i Silkeborg
Billede 6: Rensdyr hoved fra Sinnerup.
Billede 7: Bogstaver fra T.i.n.g i Silkeborg
Billede 8: Sort Skull fra Ilva
Billede 9: Guldsmed fra Sinnerup



Ingen kommentarer:

Send en kommentar