17. april 2012

Today'S





Vest- Gina T, Top- H&M, Dress- H&M.

I dag, har jeg stået og klippet delelementer ud til det jeg skal sy i skolen i morgen, jeg har nemlig et valgfag der hedder sy teknik, hvor vi skal sy en masse forskellige ting, og lære en masse gode teknikker til når men syr tøj. Jeg syntes det er et godt valgfag, og vi har en virkelig sød lærer, hvilket altid gør det bedre. Men jeg ville nu ønske at vi kunne så, noget vi ville kunne bruge til noget efterfølgende, i stedet for små dele, men jeg har lært en masse brugbart, og det er altid dejligt. Mit næste valgfag er i Mej, og der skal jeg til New York, det bliver vild fedt, gælder mig meget, er det lidt ked at at jeg ikke kommer til at dele det med min kæreste. Men det må blive en anden gang.


Dette tøj havde jeg på i dag, vesten er ny, den købte jeg i fredags, og har allerede haft den på to gange, er virkelig glad for den. Har mange gange prøvet at få fat i den på nettet men der er aldrig lykkes, den var hele tiden udsolgt, og mine forældre prøvede at få fat i den i Gina Tricot i Vejle, men de havde den ikke, så jeg havde mistet alt håb om den. Men så kom jeg ind i butikken i Herning i fredags, takket være min kæreste, han ville nemlig i centeret, og der hang den så. Jeg blev så glad.

Så fredag var en virkelig go dag, jeg fik vesten jeg havde været på udkig efter i flere uger, og i skolen havde jeg en virkelig go’ dag alt gik som smurt. Og så blev jeg spurte om jeg ville være model, for to der skal til eksamen til sommer. Så jeg blev mål osv. i dag. Så det er jeg spændt på, og se hvordan det er at være ”model”.



Ingen kommentarer:

Send en kommentar