26. april 2012

Tone i Tone

one tone 1

one tone


Sidste år var det color blocking, i år er det tone i tone og mere ens farvede look, og jeg må sige at det personlig tiltaler mig meget mere ind color blocking. Jeg er virkelig vild med at man er i samme farve, fra top til tå, hvor tonerne enten er ens eller lidt forskellige. Jeg er især vild med, sorte, grå, hvide og mint farvede looks, derfor har jeg her vist mine fire bud på et ens farvede/ tone i tone look. Håber at i finder den inspirerende, og muligvis selv kaster jer ud i noget lignende, og hvis i går så smid mig et billede.
I love looks that have the same color tone, especially grey, black, white and mint, these 4 looks are my takes on at tone I tone look, I hope you find it inspiring and want to try it out, and if you do, then send me a picture of your look.   

Ingen kommentarer:

Send en kommentar