25. juli 2012

Today's look + Today






Dress- H&M, Hair band- Trend
I dag startede dagen med træning, jeg vil se om jeg ikke kan komme til at træne hverdag indtil jeg starter o praktik, hvilket giver mig 13 dage med i dag. I dag har det jo været helt igennem fantastisk vejr, så derfor bestemte jeg mig for at gå en tur ud i centeret, jeg var der ude i går da mine forældre var på besøg men, jeg var ikke inde i de butikker jeg plejer, så derfor ville jeg der ud i dag og kigge, og jeg fik da også købt en del ting igen, det var slet ikke meningen. Jeg vil vise købende i morgen. Jer der har følget mig i noget tid har nok lagt mærke til at jeg ikke rigtig har bare ben, men det er fordi jeg for der første ikke syntes jeg har pæne ben, da jeg ville ønske de var lidt tyndere, for det anet kan jeg ikke så godt li at have bare ben, men i dag var det altså bare får varmt til strømpebukser, så jeg må jo se om jeg kan vende mig til ikke altid at have strømpe bukser på.
I started the day with a work out, I will try to work out every day, until I start my internship, in 13 days. The weather is amazing today, so I decided to walk to the mall, and I bought a lot of things. I was only supposed to look, but it didn’t work out that way. I will show you what I got, tomorrow. I normally don’t have bare legs, because I don’t think that my legs are that good looking, but in this heat, I just can’t wear pantyhose, so I just have to get use to have bear legs.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar