26. juli 2012

Summer Shopping













Her er de fleste af mine sommerferie køb, de er selvfølgelig ikke alle sammen købt i går. Men i går fik jeg købt en super fed T-shirt i Gina Tricot (billede 3 og 4). Jeg fik også købt to ting til mit kommende bryllup, undertøj og en primer til øjenvipperne fra Dior, jeg har prøvet den i dag, og den giver mig lidt længere vipper, hvilket var det jeg ønskede. (billede 5). Så fik jeg købt et tørklæde, i Quintess (billede 6), jeg glæder mig rigtig meget til at style et outfit med det. To armbånd fra Glitter, til 10 kr. stykket, de har de flotteste neon farver (billede 7).  Så er jeg jo blevet vilde med loafers, og derfor købte jeg de her sorte i H&M, de har nitter i to forskellige toner, jeg vil bruge den i stedet for sorte ballerinaer (billede 8). Jeg fik købt make-up i H&M, der er bare til at have lidt i min taske, nu her hvor jeg starter i praktik, da jeg gerne vil have lidt med i tasken, uden at slukke pakke mit hverdags make-up ned i tasken hver morgen (billede 9).
Ellers har jeg fået købt andre gode ting i sommerferien, så som hår elastikker (billede 10) den blå farve er jeg hel vild med, og den neon pinke er også rigtig fin. Der ud over har jeg fået købt en over size T-shirt i Gina Tricot (billede 11) den har den flotteste bordeaux farve. Jeg har købt et far jeans, hvilket ikke normalt er noget jeg køber, da jeg sjældent har jeans på, jeg jag var ret vilde med dem, og så var de på tilbud, (billede 12), så fik jeg købt en hel fantastisk cardigan, den er blød og pælset, den er også fra Gina Tricot (billede 13).

Ingen kommentarer:

Send en kommentar