12. juli 2012

Just in

Jeg har i virkelig lang tid ville have et par loafers med nitter på, jeg har kigget både på nelly.com og ebay, men de har ikke været der i min størrelse, jeg har åbenbart for store fødder, men nu var der der på nelly.com i min størrelse både i hvide og sorte. Jeg har dog kun valg at bestille dem i hvide. Så må jeg jo se om jeg bliver nød til at eje den i sorte også.
I got a request, a girl asked me if I wanted to write in English also, so I want to try it out. I have been looking for shoes like this for a very long time, but they didn’t have them in my size, not at nelly.com or at eBay. But tonight they were back on nelly.com in my size both in white and black. I love both, but I just ordered the white ones, and if I love them, I will consider to buy them I black to.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar