1. august 2012

4 Looks with Blue tones!

Blue/skirt/flats



Jeg elsker polyvore.com, det er ligesom at shoppe, uden at bruge penge, og så kan jeg drømme mig til alle de looks jeg har lyst til, lader som om at polyvore er mit klædeskab, jeg bliver altid så inspireret af at sammensætte look der inde. Denne gang har jeg haft fokus på nederdele, blå farver, som jeg er vild med, samt 3 par praktisk fodtøj, jeg ville elske at gå i stiletter hver dag, men jeg er bare mere til flade sko, da de er så meget mere praktiske, når man skal gå meget og cykle.
Look et er et sporty look, look to er super feminin, look tre er drømmende, look tre er et look som kan bruges både til hverdag og fest, ved at ændre skoene.

Translation//
I just love polyvore.com, I always get inspired. I pretend that polyvore is my closet, and I put looks together that I can just dream of having. This time I had skirts in focus, I love skirts. I also use blue tones, and 3 pair of comfortable shoes. I wish that I could wear stilettos every day but, that is just not practical for me, I walk and bike a lot.

Look one is sporty, look to is super feminine, look three is dreamy, and look four is a look that’s perfect for the everyday and for parties, is you switch out the shoes

Ingen kommentarer:

Send en kommentar