3. august 2012

Gina Tricot LOVE

The Floral Fantasy




The Urban dash








Billede 1: Jeg vil have kraven, den er super fed.
Billede 2: Jeg vil så gerne eje den bluse, jeg elsker de ærmer, og tasken er fantastisk.
Billede 3: Jeg vil have tasken og vesten, for jeg elsker alt det lak der kommer her til efteråret. Billede 4: Jeg ejer ikke en body, men overvejer denne.
Billede 5: Vesten igen, og så er strikken bare så fin.
Billede 6: Jeg elsker kjolen, og tjek lige tasken den er altså fantastisk.
Billede 7: Blusen er virkelig godt her til efteråret, og nederdelen er super sej.
Billede 8: Jeg VIL, VIL eje den her jakke, jeg skal have finger i den, jeg vil også ha skjorten og tasken.
Billede 9: Jeg har lige købt jakken i sort, og jeg er vild med dem, og den røde ser så fin ud, de havde den ikke i in Gina T, så ved ikke hvordan farven er.
Billede 10: Jeg elsker kraven på skjorten, ved ikke hvor godt den passer ind i min garderobe, men den er så fin.
Billede 11: Jeg er vild med strikke, jeg har prøvet den i bordeaux, jeg ville dog ønske den var lidt længere, så jeg er lidt usikker på den, så den kom ikke med hjem denne gang.

Translation//

Picture 1: love the collar, and I want it.
Picture 2: I want the shirt, I love the sleeves, and I want the bag, I need the bag.
Picture 3: Want the vest, the bag, I love the lacquer thinks that are coming this fall.
Picture 4: I don’t own a body, but this one I might consider.
Picture 5:The vest again, and the knit is cute.
Picture 6:Love the dress, and just look at that bag again, it’s so pretty.
Picture 7:The shirt is really good for fall, and the skirt is cool.
Picture 8:I WANT, WANT that jacket, I need it. And I love the shirt and the bag
Picture 9:I just bought the jacket in black, and I love it, and this red color is so pretty.
Picture 10:Love the shirts collar, I don’t know if it belong in my wardrobe but it’s cute.
Picture 11: I love the knit, I try it on in a Bordeaux color, but I wish it was a bit longer, I didn’t buy it because I’m not sure of the length

Ingen kommentarer:

Send en kommentar