20. december 2012

4 Looks

fashion

 

fashion



I dag, er en af de dage hvor jeg bare ikke kan finde noget tøj at tage på. Det hjælper heller ikke på det, at det meste af min garderobe er pakket ned i en kuffert. Jeg har sammensat 4 looks som jeg gerne ville have på i dag, jeg kunne ikke bestemme mig for et så nu har jeg lavet fire muligheder. Alt tøjet måtte godt på magisk vis dukke op i min garderobe i dag, det sker ikke, men man har jo lov til at drømme.
Translation//
Today is one of those days, where I just can't find anything to wear. It does not help that most of my wardrobe, is packed in a suitcase. I put together 4 looks, that I would like to wear today, I could not decide witch one, so now I have made ​​four options. If all the clothes would magically appear in my wardrobe today, I would be happy, it is not going to happen, but I'm allowed to dream.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar